На період дії правового режиму воєнного стану в обласній військовій адміністрації постійно працює "гаряча" телефонна лінія за номером 0800335975
ІНФОРМАЦІЯ
про підсумки розгляду звернень громадян за ІІ квартал 2023 року
Протягом ІI кварталу 2023 року до управління надійшло 27 звернень громадян, що на 74,07 % більше, ніж за аналогічний період 2022 року.
З них: 12 звернень громадян скеровано за належністю; 3 звернення колективних.
Порушувались питання стосовно видалення зелених насаджень; забруднення довкілля; заборони діяльності ПФГ «Едельвейс-1»; щодо надання роз’яснення про рівень води у с. Івачів Горішнього водосховища; щодо самовільно встановлення дамби; обробітку полів пестицидами.
Регулярно проводяться особисті прийоми громадян, в управлінні діє телефонна «гаряча лінія».
Усім заявникам надсилаються відповіді у передбачені законодавством терміни, звернення з питань, які не належать до компетенції управління, перенаправляються за належністю.
ІНФОРМАЦІЯ
про підсумки розгляду звернень громадян за І квартал 2023 року
Протягом I кварталу 2023 року до управління надійшло 11 звернень громадян, що на 27,3 % більше, ніж за аналогічний період 2022 року.
З них 3 звернень громадян скеровано за належністю.
Порушувались такі питання: стосовно видалення зелених насаджень; забруднення довкілля; виплати компенсації заподіяної шкоди господарству заявника ТОВ «ГАДЗ-АГРО»; щодо здійснення любительського рибальства на Горішньо-Івачівському водосховищі; заміни використаних ламп розжарення на енергоощадні; скарга на посадову особу.
Регулярно проводяться особисті прийоми громадян, в управлінні діє телефонна «гаряча лінія».
Усім заявникам надсилаються відповіді у передбачені законодавством терміни, звернення з питань, які не належать до компетенції управління, перенаправляються за належністю.
ІНФОРМАЦІЯ
про підсумки розгляду звернень громадян за 2022 рік
Упродовж 2022 року до управління надійшло 28 звернень громадян, що на 66,8 % менше, ніж за аналогічний період 2021 року.
З них: 2 колективних звернення громадян і 13 звернень громадян скеровано за належністю, що складає 46,47 %.
Порушувались питання стосовно видалення зелених насаджень; забруднення довкілля; з приводу руйнування будинку (через видобуток піску); щодо ймовірних кадрових змін в керівництві ДП „Чортківський лісгосп”; про відсутності води у криницях; будівництво мийки.
Регулярно проводяться особисті прийоми громадян, в управлінні діє телефонна „гаряча лінія”.
Усім заявникам надсилаються відповіді у передбачені законодавством терміни, звернення з питань, які не належать до компетенції управління, перенаправляються за належністю.
ІНФОРМАЦІЯ
про підсумки розгляду звернень громадян за ІІ квартал 2022 року
Протягом II кварталу 2022 року до управління екології та природних ресурсів обласної військової адміністрації надійшло 7 звернень громадян, що на 30 % менше, ніж за аналогічний період 2021 року. З них 2 звернення громадян скеровано за належністю.
Порушувались такі питання: забруднення довкілля; оброблення земельних ділянок пестицидами; відсутність води у криницях; питання відміни заборони відвідування лісу.
Заступником начальника управління регулярно проводяться особисті прийоми громадян, в управлінні діє телефонна «гаряча лінія».
ІНФОРМАЦІЯ
про підсумки розгляду звернень громадян за І квартал 2022 року
Протягом I кварталу 2022 року до управління екології та природних ресурсів обласної військової адміністрації надійшло 8 звернень громадян, що на 66,67 % менше, ніж за аналогічний період 2021 року. З них 5 звернень громадян скеровано за належністю.
Порушувались такі питання: стосовно видалення зелених насаджень; забруднення довкілля; утилізації пластикових пляшок; незгоди із створенням Національної компанії ,,Ліси України”.
Заступником начальника управління регулярно проводяться особисті прийоми громадян, в управлінні діє телефонна «гаряча лінія».
ІНФОРМАЦІЯ
про підсумки розгляду звернень громадян за 2021 рік
Протягом 2021 року до управління надійшло 96 звернень громадян, що на 10,42 % більше, ніж за аналогічний період 2020 року. З них: 10 колективних звернень громадян; 31 звернення громадян через сервер Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України „Інтерактивна мапа сміттєзвалищ”, 42 звернень громадян скеровано за належністю, що складає 43,75%.
Порушувались такі питання:
- видалення зелених насаджень;
- забруднення довкілля;
- про відкриття свинокомплексу;
- стосовно роботи котелень на твердому паливі-торфі;
- щодо роботи ТОВ „Західагропродукт”;
- про зсув ґрунту поряд з будинковолодінням, неправомірні дії сусідами;
- стосовно припинення роботи цеху сушіння барди Бучацького ДП ,,Мальтозний завод”; щодо будівництва мийки.
Регулярно проводяться особисті прийоми громадян, в управлінні діє телефонна „гаряча лінія”.
Усім заявникам надсилаються відповіді у передбачені законодавством терміни, звернення з питань, які не належать до компетенції управління, перенаправляются за належністю.