На період дії правового режиму воєнного стану в обласній військовій адміністрації постійно працює "гаряча" телефонна лінія за номером 0800335975     

ІНФОРМАЦІЯ 

про підсумки розгляду звернень громадян за І квартал 2024 року

     Протягом І кварталу 2024 року до управління екології та природних ресурсів надійшло 14 звернень громадян, що на 21.4% більше, ніж за аналогічний період 2023 року. З них: 2 звернення колективних, 6 звернень неодноразових, 5 звернень первинних та 1 дублетне.
     Порушувались питання стосовно: стихійних сміттєзвалищ; незаконної порубки зелених насаджень та засмічення лісів; забруднення ґрунтів фермерським господарством; підняття рівня води у Горішньо-Івачівському водосховищі і підтоплення будинку; забруднення атмосфери; відвідування лісів під час дії воєнного стану; збереження групи вікових дерев; виконання управлінням своїх повноважень у частині дотримання висновку з оцінки впливу на довкілля та вжиття заходів.
     Регулярно проводяться особисті прийоми громадян, в управлінні діє телефонна «гаряча лінія».
    Усім заявникам надсилаються відповіді у передбачені законодавством терміни, звернення з питань, які не належать до компетенції управління, перенаправляються за належністю.

 

ІНФОРМАЦІЯ 

про підсумки розгляду звернень громадян за 2023 рік

     Протягом 2023 року до управління екології та природних ресурсів обласної військової адміністрації надійшло 67 звернень громадян, що на 39 (239,3 %) більше, ніж за аналогічний період 2022 року. З них: 12 колективних звернення громадян і 25 звернень громадян скеровано за належністю, що складає 37.31 %.

     Порушувались питання заборони діяльності ПСГ ,,Едельвейс”, стосовно видалення зелених насаджень, забруднення довкілля, з підтоплення будинку, щодо неправомірних дій працівників філії ,,Чортківський лісове господарство”; з питань розчищення русла річки, самовільного встановлення дамби спілкою рибаків „ГО Вилавче”.

     Надходили повторні звернення громадян: Крижанівська А.Б. (11 разів), Замковська Н. М. (6 разів), Чорнобай М. І. (4 рази).

     Регулярно проводяться особисті прийоми громадян, в управлінні діє телефонна ,,гаряча лінія”.

     Усім заявникам надсилаються відповіді у передбачені законодавством терміни, звернення з  питань, які не належать до компетенції управління, перенаправляються за належністю.

ІНФОРМАЦІЯ 

про підсумки розгляду звернень громадян за ІІ квартал 2023 року

     Протягом ІI кварталу 2023 року до управління надійшло 27 звернень громадян, що на 74,07 % більше, ніж за аналогічний період 2022 року.

     З них: 12 звернень громадян скеровано за належністю; 3 звернення колективних.
     Порушувались питання стосовно видалення зелених насаджень; забруднення довкілля; заборони діяльності ПФГ «Едельвейс-1»; щодо надання роз’яснення про рівень води у с. Івачів Горішнього водосховища; щодо самовільно встановлення дамби; обробітку полів пестицидами.
     Регулярно проводяться особисті прийоми громадян, в управлінні діє телефонна «гаряча лінія».
     Усім заявникам надсилаються відповіді у передбачені законодавством терміни, звернення з питань, які не належать до компетенції управління, перенаправляються за належністю.

ІНФОРМАЦІЯ 

про підсумки розгляду звернень громадян за І квартал 2023 року

    Протягом I кварталу 2023 року до управління надійшло 11 звернень громадян, що на 27,3 % більше, ніж за аналогічний період 2022 року.

     З них 3 звернень громадян скеровано за належністю.

     Порушувались такі питання: стосовно видалення зелених насаджень; забруднення довкілля; виплати компенсації заподіяної шкоди господарству заявника ТОВ «ГАДЗ-АГРО»; щодо здійснення любительського рибальства на Горішньо-Івачівському водосховищі; заміни використаних ламп розжарення на енергоощадні; скарга на посадову особу.

     Регулярно проводяться особисті прийоми громадян, в управлінні діє телефонна «гаряча лінія».

   Усім заявникам надсилаються відповіді у передбачені законодавством терміни, звернення з  питань, які не належать до компетенції управління, перенаправляються за належністю.

ІНФОРМАЦІЯ 

про підсумки розгляду звернень громадян за 2022 рік

     Упродовж 2022 року до управління надійшло 28 звернень громадян, що на 66,8 % менше, ніж за аналогічний період 2021 року.

     З них: 2 колективних звернення громадян і 13 звернень громадян скеровано за належністю, що складає 46,47 %.

     Порушувались питання стосовно видалення зелених насаджень; забруднення довкілля; з приводу руйнування будинку (через видобуток піску); щодо ймовірних кадрових змін в керівництві ДП „Чортківський лісгосп”; про відсутності води у криницях; будівництво мийки.

     Регулярно проводяться особисті прийоми громадян, в управлінні діє телефонна „гаряча лінія”.

     Усім заявникам надсилаються відповіді у передбачені законодавством терміни, звернення з питань, які не належать до компетенції управління, перенаправляються за належністю.

ІНФОРМАЦІЯ 

про підсумки розгляду звернень громадян за ІІ квартал 2022 року

     Протягом II кварталу 2022 року до управління екології та природних ресурсів обласної військової адміністрації надійшло 7 звернень громадян, що на 30  % менше, ніж за аналогічний період 2021 року. З них 2 звернення громадян скеровано за належністю.

     Порушувались такі питання: забруднення довкілля; оброблення земельних ділянок пестицидами; відсутність води у криницях; питання відміни заборони відвідування лісу.

     Заступником начальника управління регулярно проводяться особисті прийоми громадян, в управлінні діє телефонна «гаряча лінія».

ІНФОРМАЦІЯ 

про підсумки розгляду звернень громадян за І квартал 2022 року

     Протягом I кварталу 2022 року до управління екології та природних ресурсів обласної військової адміністрації надійшло 8 звернень громадян, що на 66,67 % менше, ніж за аналогічний період 2021 року. З них 5 звернень громадян скеровано за належністю.

     Порушувались такі питання: стосовно видалення зелених насаджень; забруднення довкілля; утилізації пластикових пляшок; незгоди із створенням Національної компанії ,,Ліси України”.

    Заступником начальника управління регулярно проводяться особисті прийоми громадян, в управлінні діє телефонна «гаряча лінія».

ІНФОРМАЦІЯ 

про підсумки розгляду звернень громадян за 2021 рік

      Протягом 2021 року до управління надійшло 96 звернень громадян, що на 10,42 % більше, ніж за аналогічний період 2020 року. З них: 10 колективних звернень громадян; 31 звернення громадян через сервер Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України „Інтерактивна мапа сміттєзвалищ”, 42 звернень громадян скеровано за належністю, що складає 43,75%.

Порушувались такі питання:

- видалення зелених насаджень;

- забруднення довкілля;

- про відкриття свинокомплексу;

- стосовно роботи котелень на твердому паливі-торфі;

- щодо роботи ТОВ „Західагропродукт”;

- про зсув ґрунту поряд з будинковолодінням, неправомірні дії сусідами;

- стосовно припинення роботи цеху сушіння барди Бучацького ДП  ,,Мальтозний завод”; щодо будівництва мийки.

Регулярно проводяться особисті прийоми громадян, в управлінні діє телефонна „гаряча лінія”.

    Усім заявникам надсилаються відповіді у передбачені законодавством терміни, звернення з питань, які не належать до компетенції управління, перенаправляются за належністю.